کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9425 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی‌های سفید بیشتر زمین می‌خورند

برای آن دسته از کاربرانی که گوشی هوشمند به رنگ سفید دارند نسبت به کسانی که صاحب گوشی هوشمند مشکی یا نقره‌ای هستند، بیشتر احتمال افتادن گوشی وجود دارد.

یک شرکت بریتانیایی که در زمینه بیمه تلفن‌همراه فعالیت می‌کند در گزارشی جدید لیست 10 گوشی برتری که براساس تجربه شخصی کاربران احتمال بروز مشکل برای آن‌ها بیشتر است را منتشر کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارس، نخستین گوشی هوشمندی که به گفته کاربران بیشترین احتمال بروز خطا و مشکل برای آن وجود دارد Galaxy S III سامسونگ است.

سایت اینترنتی این مرکز بیمه‌ای همچنین اعلام کرد برای آن دسته از کاربرانی که گوشی هوشمند به رنگ سفید دارند نسبت به کسانی که صاحب گوشی هوشمند مشکی یا نقره‌ای هستند، بیشتر احتمال سقوط یا افتادن گوشی و یا بروز مشکل وجود دارد. البته هنوز دلیل این مسئله مشخص نشده است.

بر اساس این اطلاعات که مرکز MobileInsurance.co.uk منتشر کرده، لیست 10 گوشی هوشمندی که بیشتر از بقیه احتمال بروز مشکل برای آن‌ها وجود دارد به قرار زیر است:

1- گوشی هوشمند Galaxy S III سامسونگ

2- گوشی هوشمند HTC One

3- گوشی هوشمند Lumia 610 نوکیا

4- گوشی هوشمند آیفون 4

5- گوشی هوشمند BlackBerry Bold 9900

6- گوشی هوشمند آیفون 4S

7- گوشی هوشمند Xperia S سونی

8- گوشی هوشمند BlackBerry Curve 9220

9- گوشی هوشمند Tocco Lite 2 سامسونگ

10- گوشی هوشمند Nexus 4 ال‌جی
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14335 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/01/24 تعداد مشاهده: 1471
کلید واژه ها:
سافت گذر